Fuschia Glitter Pointer

Panfu idag

Hellojs!:D
Panfu idag:
Vi börjar nog med det viktigaste:
Jag är inte guldpanda längre!! Men... det händer nåt mysko, som det hänt för en del andra pandor: kläderna är fortafarnde på panda, som när man avslutade sitt guldpaket!:O Kolla:

Och min koja:

Nu kommer det vara min nya stil, ok??:)
Till ddet andra i panfu idag:
En sjuk panda ligger på stranden och behöver din hjälp!:O
Man ska hämta ett glas vatten till honom först, och det finns i...:

Ja, brunos Resturang;)
Gå tillbaka och ge honom det!:) Fast då behöver han vatten!
(Ooops... kommer inte ihåg vart det fanns... Förlåt!:()
Aja;p
Sen undrar han vad han heter för han har fått minnesförlust!:O
Man ska skriva i en ruta bokstäverna i alfabetet, och sen tillslut kommer man komma fram till ett namn!

Aaa, där ser ni!:D
Ni ska sen komma ihåg de där bokstäverna, och sedan sätta det i ordning!:)
Namnet blir då...:

Ja, Duck!:D Precis som i "anka" fast på engelska!:P
Sen behöver han sova, och jag läste inte så noga, så jag vet ej om man ska vänta i några dagar, men doktorn försvinner iaf;):S:O

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback