Fuschia Glitter Pointer

Panfuträffen!:DD:D

Hejsan!
Panfuträffen var jätte rolig!:D
Visst, det var inte många som kom, men TACK till er som gjorde det:love:
Det var: tioo, brodina, zajm, monyglory, pandan_nelly och nån kille som  gick från hela början;p:love:
Sen var monyglory tvungen att hjälpa till, så henne såg vi inte mycket:(
Vi andra pandor tog ett kort:

:)
Sen var tyvärr tioo tvungen att gå för hennes mamma fyllde år idag;)
Et grattis till dig:D
Sen gick vi till sjön och då var pandan_nelly helt borta!:O

(Smygkort på zajm:P)

Uuuhh!-.-
Och kolla: brodina borde bli fotomodell:P Hon vill ju till-och-med vara med på kort när zajm fiser;p:S'
Haha
Egentligen var vi mer på en panfurundtur;)

Mumms semeldagen! Även om det var jag själv som sa det:P

Så det var allt för den panfuträffen:D
Det var väldigt kul! Jag kommer absolut ha en till någon dag;)

Kommentarer
Postat av: Pandan_Nelly

Nioo, jag fattar inte heller varför jag plötsligt försvann!:bigeyes: Asså datorn bara stängdes av av sig själv, och sen när jag försökte logga in på nytt, så sa datorn att den inte hittar sidan Panfu.se!:(:(:(:(:(

//Pandan_Nelly:love:

2011-03-08 @ 16:40:40
URL: http://panfustella.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback