Fuschia Glitter Pointer

tandläkaren

Hejj!¨
Imorse rinnge vi till tandläkaren för det bara gick inte att ha så ont som jag hade:S
Vi fick en tid kl 09.00 och det var därför ingen idé att gå till skolan, för vi börjar ju ändå kl 18.30;)
När vi kom dit fick vi vänta i ca. 5-10 min, och sen gick vi inte i ett rum;) Där la jag mig på en sån där rolig stol;p
Sen kom doktorn in:( Hon bara började rota där jag hade jäätte ont... Sedan, tog hon bommullsbitar runt hela tanden, både på utsidan och insidan:S Sen sa det bara "poff" så var tanden borta:( Hon hade ju inte sagt något till mig. Men det kanske ändå var bäst, annrs skulle jag ju har oroat mig jätte mycket;)
Nu har jag faktist inget ont alls!:D
ÄNtligen, den tanden som har varit lös i måånader;p


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback