Fuschia Glitter Pointer

aassåååaå

Hej.

Mitt sista inlägg ... :(

Jag slutar blogga för att; det är jätte mycket press, och om jag inte skriver på typ 2 dagar, så har jag tappat flera läsare, vilket inte känns bra... :(
Den andra andra andledningen är att min familj ska skaffa en hund (:D:D), och jag vill helt enkelt inte va en datanörd då.
Jag har liksom lovat mamma och pappa att gå ut med den ;)

Ni kan få se en bild:

Där är den typ helt nyfödd, och i ska hämta den nån gång i Juni-Juli (kommer ej ihåg när^^) .

Det är en Cavalier King Charles Spaniel :love:

Jag ångrar inte en enda sekund av mitt bloggande.
Det har vart sk!tkul att blogga! :D

Men jag hoppas att ni förstår;)

Puss och kram<333333333333333333333333333333333


Kommentarer
Postat av: EIin.

Min mamma har haft en sånn ras (cavalier king charles spaniel)!

De är ju JÄTTESÖTA!!!!

Och vi ska kanske också skaffa en sån!:D



//EIin.

2011-11-08 @ 14:21:42
URL: http://eiin-.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback