Fuschia Glitter Pointer

Eurovision + Hokey

Hejsan :)

Idag har jag studiedag :thumbup:

Just nu sitter jag på mammas jobb. Hon jobbar på ett universitet, och här finns det mycket gott :P

I lördags var det ju eurovision. Det gick ju bra för sverige iår :thumbup:

1:a: Azerbaijan (stavning:S??)

2:a: Italien (?!?!?!!)

3:a: SVERIGE!!!! :D:D:D



Heja Saade!
Fast jag kunde inte fatta hur ITALIEN kunde komma TVÅA?!
Det var ju sk*tdåliga :P

Men det gick inte så bra för sverige igår på hokey-VM finalen :(
6-1 till finland^^

Men jag att sverige hade gett upp hoppet om att vinna.
De slarvade jätte mycket...

Grattis Finland iaf! :love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-18 @ 10:36:28
Postat av: ktarina

2011-05-18 @ 10:37:10
URL: http://[email protected]
Postat av: katarina

hej. jag heter katarina och är 11år jag har läst din som skrinte det är bra tycker jag

2011-05-18 @ 10:38:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Glory

Ellerhur! Hur i all världen kunde Italien komma 2:a i eurovison song contest. Jag menar... Låten var såååååå dålig asså! Men tur att Eric Saade kom 3:a. Azerbaijan var iaf bra...



Ha det bra! //Glory,din Lilla glory

2011-05-18 @ 18:59:53
URL: http://monyglory.blogg.se/
Postat av: Glory

Men... Varför står det: Bloggen är avslutat,där uppe? För du bloggar fortvarande... Svara gärna!

2011-05-18 @ 19:01:36
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback