Fuschia Glitter Pointer

Hemma hos Ebba

Sitter nu hemma hos Ebba och ser på One Tree Hill, det ägeer :P
Eller det slutade nu -.-
Jaja.. men jag är himla irriterad på ett spel som heter Rat On A Snowboard. Mosing, Julia och Ebba spelar det hela tiden. Det är inte ens kul. Jag föredrag Bobble Shout, eller hur det stavas. xD
Ebba ville att jag skulle göra ett inlägg för jag bloggar aldrig. ^^  Så här har ni mig.
Så vad ska jag skriva nu? Ebba vill ju ha ett låångt inlägg.
Jo, vet ni vad jag kom på? :D Är det ens någon ide att jag lägger upp massa videos..?
Jag menar ni kanske inte ens kollar på den. Aja. Tråk.
Ahh, det här är ju inget lång inlägg.
Men för att det ska ta lite plats på inlägget kan ni få en liten fin video, som ni gillar?



Vad tyckte ni om låten, alltås ni som kollar.
Känner mig så taskig ändå mot er. Jag ger all min ilska på er (nu lät det vuxen igen) :P
Aja, la upp den här låten för Ebba. Hon lyssnar bara på den här. ^^



BajBaj !

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback