Fuschia Glitter Pointer

Lycklig. ^^

Nu är jag riktigt Lycklig.. ^^
Har vart i stan och köpt EN STOOR, SK!!TSNYGG affisch på ONE DIRECTION!! ♥♥
Jag menar det, den är verkligen stor & skiitsnygg. Så ett lyckat köp (y) <3

Sen köpte jag..
Tröja På Gina Tricot För 99:-
Tröja På HM För 75:-
Sprite Läppsy På HM För 25:- 

Haha, jag köpte också jätte äckliga.. vad ska man säga..? Typ halstabletter med melonsmak. Nä, usch. Smaka inte dem.
Var sugen på Fanta hela förmiddan, så det blev det. :P
Till sist köpte jag en present. o.o nu blev det spännande :D

Sen träffade jag Ebba på stan, hon köpte också present. :)
Nä, nu får ni ursäkta mig, För nu ska jag sätta upp en väldigt viktig affisch. ♥



Kommentarer
Postat av: Ebba

Hahhah, Dervina da! :D <3



One derictin "fan" Frågetecken?? <3 :D



Syns ikväll! <3

2012-04-21 @ 14:51:56
URL: http://lookheree.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback