Fuschia Glitter Pointer

Majonäs - Bläckpenna

I måndags så följde jag, Julia & Mosing med Ebba hem. Vi skulle äta glass, då händer det här..

Julia sprutar saft i mitt ansikte, sen springer hon till soffan och jag efter för att brotta ner henne. Men när Julia ligger ner och brottas med mig så kommer Ebba och gletar glass i Julias panna. Julia blir ganska uppretad/sur då på Ebba så hon sprutar vatten i hela Ebbas ansikte. Då blir ju Ebba sur såklart, så när Julia springer in på toan kommer Ebba efter med en stor majonäs klump på fingret. Jag tänker då försvara Julia, jag ställer mig framför Ebba och tänker stoppa henne. Ebba då svingar handen framför mig, så JAG får en stor majonäs klump i håret. Precis efter det så ropar Mosing att Ébbas mamma kommer. Ebba då får panik och hämtar en handuk och vill få bort all majonäs så inte hennes mamma ser. Hon tar handuken och drar ner hela klumpen (alltså, allt smetat ut) i mitt hår. Usch, vad det luktade gott i mitt hår sen. NOT :D

Men sen då igår när vi var hos Julia, blir Ebba lite små knäpp. Hon spinger runt, skriker och jagar mig med en bläckpenna. Det fanns en dator där vi lyssnade på musik, jag sätter mig där för att ändra låt.. då kommer Ebba och ritar massa streck på min armar. Japp, så nu har man blåa streck på armarna. (Y)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback