Fuschia Glitter Pointer

Time To Say Goodbye.

Bloggen.
Jag gillade den här bloggen 1000 gånger bättre när det var en panfublogg och Julia bloggade.
Nu är den bara tråkig. Nu förstår jag mig bara inte på den.
Jag varken vill eller orkar att blogga ibland. Jag har ju drygt 11 läsare per dag. Stackars er som får dålig bloggning och lyssna på mitt tjat. :D

Därför nu kommer jag inte blogga här.

Julia har varit sååå snäll som gett mig lova att blogga här. ;** <33
TackTackTack :P

Jag kommer nog börja blogga på en annan blogg, men där vill jag liksom att mina kompisar kollar och kanske några andra som jag känner på msp.
Men det är ingen irlblogg.'
VARNING FÖR ONE DIRECTION BLOGG!

Men jag hoppas att jag kan slänga in ett och ett annat inlägg här någon gång när jag har lust. ;) Eller, vi får väl se, det är ju faktiskt Julias blogg, det här. Kanske Julias fina panfuheader kommer upp igen, som när hon bloggade..


Vill tacka er som läst bloggen. ;) ♥

Aja, vem vet om det här? Men kanske ångrar mig. ByeBye, ses snart. ;)



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback