Fuschia Glitter Pointer

Loreen ♥♥

Japp, Lilla Söta Loreen vann Ju Melodifestivalen, braa!! :)
Tror att det kan ju bra i Eurovision Song Contest för henne, eller vad tycker du Ujaat?? :P
Hon fick ju bra poäng eller vad man ska säga från europa. ;)
Haha, Europa & Euphoria :D





Sen tyckte jag den här var bra också.. David Lindgren som sagt



Kanske inte världen bästa ljud på denna, men men :P
Sen tyckte jag lite synd om Danny, jag menar han har typ "snubblar på mållinjen" 2 år i rad nu..
Han låtar är ju jätte bra men det är ju alltid någon som är lite före.
Jag bjuder på Danny's låt också, för den var så himla bra!



Sen var det mer som var bra, men tar inte upp dem nu ;)

Men Loreen är bara bääst <3

Tack&HejLeverPastej


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Skriv din kommentar här :) Men som ni vet: Inget taskigt!♥:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback